REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TECHNAB
Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem sklepu internetowego TECHNAB, który działa pod adresem: https://technab.pl/
Sklep internetowy prowadzi NABILATON Sp. z o.o. z siedzibą w Kobyłce przy ul. Logistycznej 5 (05-230), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000359324, NIP: 5242712474, REGON: 142407970, o kapitale zakładowym wynoszącym 200.000,00 złotych.
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady działania i korzystania ze Sklepu, składania Zamówień na dostępne Produkty, warunków zapłaty Ceny, warunków odbioru i sposobu Dostawy, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy (jeśli znajduje zastosowanie), zasady zwrotów oraz składania i rozpatrywania reklamacji, a także zasady zakładania i utrzymania Konta w Sklepie i świadczenia innych usług drogą elektroniczną.
- Właścicielem Sklepu jest Sprzedawca.
- Zakup Produktów w sklepie jest możliwy wyłącznie przez Klientów oraz wyłącznie po zalogowaniu do Konta Klienta lub Konta Użytkownika powiązanego z Kontem Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zalogowania do Konta.
- Produktów nie mogą zakupić konsumenci, czyli osoby fizyczne, które zgodnie z art. 22 [1] kodeksu cywilnego dokonują ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Ze Sklepu korzystać może wyłącznie osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz ukończyła 18 lat.
- Do prawidłowego działania Sklepu wymagane jest spełnienie przez sprzęt Użytkownika następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) połączenie z Internetem,
b) system operacyjny: Android lub iOS, w najbardziej aktualnej wersji,
c) przeglądarki internetowe w najnowszej wersji,
d) w celu pełnego korzystania z funkcjonalności Sklepu zalecamy zainstalowanie Java.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z funkcjonalności Sklepu wynikające z ograniczeń technicznych i problemów związanych ze sprzętem lub połączeniem z siecią internetową, z którego korzysta Użytkownik.
- Wszelkie koszty transmisji danych wymaganych do korzystania ze Sklepu pokrywa każdorazowo Użytkownik, na podstawie odpowiednich umów zawartych z dostawcami usług internetowych lub operatorami telekomunikacyjnymi.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu Produktów dystrybuowanych za pośrednictwem Sklepu na zasadach określonych w Regulaminie.
- Sprzedawca informuje, że korzystanie ze Sklepu może potencjalnie wiązać się z ryzykiem w postaci możliwości ujawnienia danych Klienta i/lub Użytkownika lub nieuprawnionego dostępu do Konta z przyczyn leżących po stronie Klienta i/lub Użytkownika – w celu uniknięcia tego zagrożenia Klient i/lub Użytkownik powinien podjąć niezbędne środki w celu zachowania w poufności danych logowania, oraz w należyty sposób zabezpieczyć sprzęt, za pośrednictwem którego korzysta ze Sklepu, przed dostępem osób trzecich (np. przez ustanowienie hasła lub kodu dostępu do sprzętu, lub zastosowanie biometrycznych sposobów weryfikacji dostępu).
- Klient przyjmuje do wiadomości, że stroną umów dotyczących korzystania ze Sklepu i zawieranych w ramach składanych Zamówień w Sklepie jest Sprzedawca, a treść danej umowy kształtują jej warunki podane w Sklepie oraz Regulamin.
- W Sklepie widoczne są ceny katalogowe Produktów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Cen Produktów wystawionych w Sklepie wobec zalogowanych Klientów/Użytkowników lub do personalizowania Cen według wybranych przez Sprzedawcę kryteriów, a także do uzależnienia wysokości ceny od przynależności Klienta do poszczególnych programów promocyjnych.
- Sprzedawca zastrzega prawo do przerw w dostępie do Sklepu związanych z konserwacją lub wprowadzaniem zmian, usuwania usterek, błędnych lub nieaktualnych informacji, unowocześniania, jak i zmiany szaty graficznej, a także przerw wynikających z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. Sprzedawca dołoży starań, aby przerwy te trwały jak najkrócej, jednak w zakresie dopuszczalnym prawem nie ponosi odpowiedzialności za skutki takich przerw.
- Sklep prowadzi sprzedaż Produktów z przeznaczeniem do ich dalszej odsprzedaży, a także sprzedaż detaliczną.
§2. DEFINICJE
- Klient – Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który posiada Konto, został poprawnie zweryfikowany przez Sprzedawcę (pod kątem poprawności danych lub przedmiotu działalności na podstawie podanego przez Klienta numeru NIP i danych z GUS), ma siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz zawiera umowę sprzedaży w Sklepie.
- Konto – oznacza rozwiązanie programistyczne w ramach Sklepu wydzielone dla konkretnego Użytkownika i/lub Klienta, za pośrednictwem którego Użytkownik i/lub Klient może korzystać z funkcjonalności dostępnych w Sklepie.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która zgodnie z art. 43 [1] kodeksu cywilnego prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową w związku z czynnościami prawnymi.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Regulamin – niniejszy dokument.
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://technab.pl/, który wyposażony jest w certyfikat SSL. Certyfikat ten szyfrując dane, dba o bezpieczeństwo danych osobowych oraz bezpieczeństwo ich transmisji.
- Sprzedawca – przedsiębiorca prowadzący Sklep tj. NABILATON sp. z o.o. z siedzibą w Kobyłce przy ul. Logistycznej 5 05-230, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000359324, NIP: 5242712474, REGON: 142407970, o kapitale zakładowym wynoszącym 200.000,00 złotych.
- Produkt – wszelkie produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie.
- Program punktowy – program lojalnościowy przeznaczony dla Klientów, w ramach którego Klienci zbierają punktu za Zamówienia.
- Użytkownik – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz ukończyła 18 lat, umocowana przez Klienta do składania w imieniu i na rzecz Klienta zamówień na Produkty oraz do korzystania z Konta.
- Zamówienie – skierowane do Sprzedawcy oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Produktu.
- Cena – cena jednostkowa Produktu zamieszczona w jego opisie, wyrażona w złotych polskich oraz nie zawierająca należności publicznych, w tym podatku od towarów i usług (tzn. ceny netto).
- Dostawa – dostarczenie przez Sprzedawcę zakupionego Produktu, rezlizowane za pośrednictwem wybranego przez Klienta przewoźnika.
§3. WARUNKI SPRZEDAŻY
- Informacje o Produktach dostępnych w Sklepie stanowią zaproszenie do złożenia przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
- Przedmiotem sprzedaży są Produkty nowe, wolne od wad, prezentowane w Sklepie w chwili składania zamówienia przez Klienta.
- Zamówienie może zostać zrealizowane przez Sprzedawcę pod warunkiem jego dostępności w magazynie Sprzedawcy. Sprzedawca informuje Klienta o przyjęciu Zamówienia do realizacji w odrębnej wiadomości e-mail. Jeśli Zamówienie nie będzie dostępne w chwili jego składania, Klient zostanie poinformowany o zmianie lub anulowaniu Zamówienia na zasadach określonych w ust. 17 poniżej.
- Informacja o Cenie Produktów ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, wiadomości e-mail z systemu teleinformatycznego Sprzedawcy wraz z wystawioną fakturą VAT, potwierdzającej wszystkie istotne elementy Zamówienia..
- Ceny Produktów w Sklepie nie zawierają kosztów dostawy, których wysokość zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy, a także od wartości oraz cech zamówionego Produktu (m.in. jego wagi i rozmiaru) oraz zastosowanych metod pakowania, podawane są przy wyborze sposobu dostawy przez Klienta.
- Całkowity koszt Zamówienia obejmujący cenę Produktów wraz z kosztami Dostawy oraz należnymi podatkami wskazany jest w koszyku przed złożeniem Zamówienia przez Klienta. Ostateczna informacja o cenie Zamówienia wiadomości e-mail z systemu teleinformatycznego Sprzedawcy wraz z wystawioną fakturą VAT.
- W celu zawarcia umowy sprzedaży należy:
a) złożyć Zamówienie za pośrednictwem Konta poprzez dodanie Produktów do koszyka oraz uzupełnienie danych dostępnych w formularzu,
b) potwierdzić zamówienie przyciskiem: „Zamawiam i płacę”,
c) opłacić zamówienie w ciągu 14 godzin od potwierdzenia zamówienia w jeden z dostępnych sposobów płatności: przelewem za pośrednictwem operatora systemu płatności Przelewy24 (operator płatności: Paypro S.A.) lub Spingo (operator płatności: Faktoria Sp. z o.o.), kartą płatniczą, BLIK-iem,
d) otrzymać od Sprzedawcy wiadomość e-mail wygenerowaną przez system informatyczny Sprzedawcy wraz z fakturą VAT, która zawiera ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Zamówienia złożone w Sklepie mogą być opłacone wyłącznie z góry (przed wysłaniem zamówionego Produktu). Sprzedawca zastrzega sobie prawo stosowania szczególnego trybu składania Zamówienia, w którym Klient zobowiązany jest do wpłacenia zaliczki warunkującej złożenie Zamówienia.
- Informujemy, że po złożeniu Zamówienia, Zamówienie jest zarezerwowane dla Klienta na 14 godzin od potwierdzenia Zamówienia przyciskiem: „Zamawiam i płacę”. Brak otrzymania przez Sprzedawcę informacji o zaksięgowaniu dokonanej przez Klienta płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy przed upływem terminu wskazanego w zdaniu poprzednim skutkuje automatycznym anulowaniem Zamówienia (będzie to równoznaczne z odstąpieniem od umowy sprzedaży przez Sprzedawcę), a Sprzedawca nie jest zobowiązany do jego realizacji.
- Złożenie Zamówienia przez Klienta stanowi oświadczenie woli Klienta w przedmiocie zawarcia ze Sprzedawcą umowy sprzedaży. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą ostateczne potwierdzenie istotnych elementów Zamówienia wraz z informacją o złożeniu zamówienia w Sklepie.
- Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest moment otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z systemu teleinformatycznego Sprzedawcy wraz z wystawioną fakturą VAT. Sprzedawca wyśle Klientowi wskazaną wiadomość wyłącznie w przypadku opłacenia Zamówienia w całości, na zasadach określonych w ust. 7 powyżej.
- W związku z realizacją i rozliczeniem Zamówienia Sprzedawca wystawia wyłącznie faktury elektroniczne, na co Klient wyraża zgodę akceptując treść Regulaminu.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów oznaczonych z użyciem sformułowania klasy “F-gaz”, zakup Produktów jest możliwy wyłącznie w przypadku przesłania przez Klienta oświadczenia F-gaz lub deklaracji do dalszej odsprzedaży Brak odpowiednich uprawnień Klienta lub nieprzekazanie Sprzedawcy wskazanych przez Sprzedawcę dokumentów, uniemożliwia Sprzedawcy realizację Zamówienia i uprawnia jednocześnie Sprzedawcę do nieprzyjęcia lub anulowania Zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie termin 2 dni roboczych na weryfikację złożonych przez Klienta dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym.
- W ramach jednego zamówienia Klient może dokonać zamówienia Produktów o łącznej wartości nieprzekraczającej 100.000,00 złotych brutto. W celu złożenia zamówienia o większej wartości Klient może złożyć kilka zamówień w Sklepie lub skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia indywidualnych warunków Zamówienia.
- Klient będący Przedsiębiorcą:
a) nie jest uprawniony do zmiany Zamówienia, chyba że Klient nie później niż w ciągu 14 godzin od chwili potwierdzenia Zamówienia poinformuje Sprzedawcę poprzez wiadomość e-mail o ważnych przyczynach uzasadniających zmianę zakresu Zamówienia,
b) jest uprawniony do anulowania Zamówienia bez podania przyczyn poprzez wiadomość e-mail na adres wskazany w §15. Regulaminu, do chwili otrzymania wiadomości e-mail z systemu teleinformatycznego Sprzedawcy wraz z wystawioną fakturą VAT.
- Klient będący Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest uprawniony do zmiany Zamówienia przed wydaniem Produktu przez Sprzedawcę do doręczenia.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zrealizować Zamówienie zgodnie z jego treścią. Jeśli jednak Sprzedawca nie będzie mógł:
a) zrealizować Zamówienia ze względu na brak produktów lub z innych przyczyn nie będzie możliwa realizacja Zamówienia, Klient zostanie poinformowany o takiej sytuacji e-mailowo lub telefonicznie na adres e-mail lub numer telefonu wskazany przy składaniu Zamówienia,
b) zrealizować część Zamówienia. Klient zostanie poinformowany o takiej sytuacji e-mailowo lub telefonicznie na adres e-mail lub numer telefonu wskazany przy składaniu Zamówienia. W takiej sytuacji Sprzedawca zaproponuje Klientowi zmianę Zamówienia, anulowanie całości Zamówienia lub anulowanie Zamówienia w części. Jeśli Klient nie dokona wyboru jednego ze sposobów wskazanych przez Sprzedawcę, Sprzedawca wykona Zamówienie w zakresie posiadanych Produktów. W przypadku wyboru opcji Zamówienia z płatnością szybkim przelewem, Klient otrzyma zwrot dokonanej płatności w części odpowiadającej niezrealizowanej części Zamówienia.
§4. KONTO
- Sprzedawca umożliwia założenie Konta Użytkownika oraz Konta Klienta.
KONTO UŻYTKOWNIKA
- Użytkownik, w celu utworzenia Konta Użytkownika, zobowiązany jest do wypełnienia formularza utworzenia Konta Użytkownika dostępnego w Sklepie oraz potwierdzenia zapoznania się i akceptacji postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola znajdującego się pod formularzem. Wypełnienie formularza utworzenia konta wymaga podania następujących danych:
a) imię i nazwisko,
b) numer telefonu,
c) dane adresowe,
d) e-mail.
Użytkownik jest także zobowiązany do utworzenia bezpiecznego hasła. Hasło ustawia się po otrzymaniu od Sprzedawcy, w formie wiadomości e-mail, linku do jego ustawienia.
KONTO KLIENTA
- Użytkownik, w celu utworzenia Konta Klienta, zobowiązany jest do wypełnienia formularza utworzenia Konta Klienta dostępnego w Sklepie oraz potwierdzenia zapoznania się i akceptacji postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola znajdującego się pod formularzem. Wypełnienie formularza utworzenia konta wymaga podania następujących danych:
a) NIP Klienta (pozostałe dane Klienta zostaną wypełnione automatycznie z bazy danych GUS - w przypadku niezgodności danych, zmiany można dokonać poprzez zgłoszenie e-mail, na adres wskazany w §15. Regulaminu),
b) adres e-mail Klienta,
c) dane adresowe Klienta,
d) dane administratora Klienta (imię i nazwisko, adres e-mail),
e) określenie profilu biznesowego..
Użytkownik jest także zobowiązany do utworzenia hasła do Konta Klienta. Hasło ustawia się po otrzymaniu od Sprzedawcy, w formie wiadomości e-mail, linku do jego ustawienia. Użytkownik, który zakłada Konto Klienta jest administratorem tego Konta i jest uprawniony do zarządzania pozostałymi Użytkownikami Klienta.
POZOSTAŁE INFORMACJE
- Klient/Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych, aktualnych oraz pełnych danych podczas utworzenia Konta, pod rygorem usunięcia Konta Klienta/Użytkownika w przypadku powzięcia uzasadnionego podejrzenia przez Sprzedawcę, że podane przez Użytkownika dane są nieprawdziwe, nieaktualne lub niepełne. W takim przypadku Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta/Użytkownika na podany przez niego adres e-mail, że Konto zostało usunięte przez Sprzedawcę. Ryzyko wskazania w Koncie Klienta/Użytkownika niepoprawnych lub niekompletnych danych ponosi Klient/Użytkownik.
- W związku korzystaniem z Konta Klient/Użytkownik nie może umieszczać w Sklepie ani dostarczać do Sprzedawcy treści, w tym opinii i innych danych, o charakterze bezprawnym.
- Utworzenie Konta uważa się za zakończone z chwilą aktywacji Konta Klienta/Użytkownika, następującą poprzez kliknięcie w link przesłany przez Sprzedawcę na adres e-mail podany w formularzu utworzenia Konta. Z tą też chwilą umowę o korzystanie z Usługi dostępu do Konta Użytkownika uznaje się za zawartą.
- Dostęp do Konta następuje po wprowadzeniu do formularza logowania loginu, którym jest adres e-mail Klienta/Użytkownika i hasła.
- Sprzedawca rekomenduje Użytkownikowi cykliczną zmianę hasła w celu zabezpieczenia Konta Użytkownika.
- Klient/Użytkownik zobowiązuje się do nieudostępniania danych logowania i dostępu do Konta osobom trzecim.
- Klient/Użytkownik zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia Konta przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. W przypadku uzyskania nieuprawnionego dostępu do Konta przez osoby trzecie lub podejrzenia ujawnienia hasła, Użytkownik zobowiązany jest dokonać zmiany hasła, lub jeśli jest to niemożliwe, zgłosić ten fakt Sprzedawcy.
- Klient, który posiada Konto rozwiązuje umowę o usługi cyfrowe samodzielnie, usuwając Konto Klienta albo zgłaszając żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia Sprzedawcy żądania usunięcia Konta Klienta, rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 dni.
- Dostęp do Konta Użytkownika zostaje zablokowany w przypadku:
a) naruszenia Regulaminu w związku z korzystaniem z Konta Użytkownika, w przypadku gdy Regulamin przewiduje możliwość usunięcia Konta Użytkownika, a Sprzedawca zdecyduje o konieczności zablokowania Konta Użytkownika,
b) gdy obowiązek taki zostanie nałożony na Sprzedawcę na mocy przepisów prawa lub decyzji organu wydanej w ramach stosowania prawa.
- Konto zostanie usunięte w przypadku:
a) usunięcia Konta Użytkownika/Klienta przez Klienta przy pomocy funkcjonalności właściwej dla Konta Klienta,
b) naruszenia Regulaminu przez Użytkownika, w przypadku gdy Regulamin przewiduje możliwość usunięcia Konta Użytkownika, przepisów obowiązującego prawa lub praw osób trzecich w związku z korzystaniem z Konta, a Sprzedawca zdecyduje o konieczności usunięcia Konta Użytkownika,
c) gdy obowiązek taki zostanie nałożony na Sprzedawcę na mocy przepisów prawa lub decyzji organu wydanej w ramach stosowania prawa,
d) całkowitego zaprzestania usług świadczonych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu.
- Sprzedawca ma prawo zrezygnować z utrzymywania Konta Klienta/Użytkownika, w szczególności w przypadku gdy w ciągu 12 miesięcy od daty ostatniego Zamówienia klient nie zalogował się na to Konto lub nie dokonał on za pośrednictwem Konta żadnych innych Zamówień. O rezygnacji Klient zostanie poinformowany z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem, korespondencją elektroniczną, na adres e-mail podany w Koncie Klienta oraz po zalogowaniu się na Koncie Klienta.
§5. DOSTAWA
- Szczegóły dotyczące udostępnionych przez Sprzedawcę sposobów dostawy są dostępne w zakładce Koszty i czas dostawy.
- Klient ma możliwość ustalenia ze Sprzedawcą indywidualnego sposobu Dostawy. Ustalenie indywidualnego sposobu Dostawy następuje w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia i jest dokonywane w formie korespondencji e-mail - adres został wskazany w §15. Regulaminu. Indywidualny sposób dostawy jest możliwy wyłącznie dla Zamówień, których gabaryt jest większy niż 9 palet transportowych.
- Zamówiony przez Klienta Produkt zostanie dostarczony Klientowi wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na wskazany w zamówieniu adres. Sprzedawca realizuje wysyłkę Produktów z magazynu Sprzedawcy znajdującego się pod adresem: ul. Logistyczna 5, 05-230 Kobyłka. Sprzedawca nie umożliwia odbioru osobistego z magazynu.
- Klient jest zobowiązany do podania prawidłowego i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony Produkt, a także do odbioru dostawy. Miejscem spełnienia świadczenia jest adres podany przez Klienta jako adres do doręczeń zamówionego Produktu.
- Z chwilą wydania Produktu przez Sprzedawcę przewoźnikowi, na Klienta przechodzą na korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klienta oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, Klient obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Przewidywany czas dostarczenia Produktu jest zależny od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz terminów określanych przez przewoźnika.
- Sposób Dostawy oraz jej warunki mogą się różnić w zależności od wagi zamówionego Produktu, o czym Klient każdorazowo informowany jest w trakcie składania Zamówienia. Koszt Dostawy jest zależny od łącznej ceny zamawianych Produktów, sposobu Dostawy oraz formy płatności (jeśli znajduje zastosowanie). Kalkulacja ostatecznego kosztu dostawy dokonywana jest na pierwszym etapie składania Zamówienia on-line (w koszyku Zamówień).
- Koszt Dostawy Produktu ponosi Klient.
- Jeśli Klient podał przy składaniu Zamówienia błędne lub niepełne dane adresowe i nie skorygował ich do czasu wysłania Zamówienia, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub niedostarczenie Zamówienia.
§6. PROGRAM PUNKTOWY
- Program punktowy jest programem lojalnościowym Sprzedawcy, w ramach którego Klient zbiera punkty za Zamówienia.
- Aktualna liczba punktów Klienta jest widoczna w koncie Klienta w zakładce “Program punktowy”.
- Zasady naliczania punktów przez Sprzedawcę:
a) punkty naliczane są za każde Zamówienie przy założeniu, że 1 (słownie: jeden) punkt zostaje naliczony za każde 0,10 zł (słownie: 10 groszy) wartości Zamówienia,
b) punkty naliczane są od cen netto,
c) koszty Dostawy oraz opłat dodatkowych np. związanych z opłatą za wybrany sposób płatności nie są brane pod uwagę przy naliczaniu punktów,
d) Klient może otrzymać dodatkowe punkty za następujące czynności: założenie Konta, dokonanie zapisu do newslettera, złożenie pierwszego Zamówienia, złożenie kolejnych Zamówień,
e) w przypadku zmiany Zamówienia Sprzedawca dokona korekty naliczonych punktów,
f) Zamówienia, które zostały anulowane lub zwrócone nie podlegają zasadom naliczania punktów - punkty zostaną usunięte przez Sprzedawcę.
- Punkty zostaną przypisane do Konta Klienta niezwłocznie po złożeniu Zamówienia przez Klienta.
- Każdy punkt ma okres ważności wynoszący 90 dni od dnia jego przypisania do Konta Klienta. Po upływie wskazanego okresu punkty wygasają. Na 30 dni przed dniem zakończenia okresu ważności punktów, Klient otrzyma od Sprzedawcy powiadomienie w formie wiadomości e-mail na adres podany przy zakładaniu Konta Klienta.
- Zasady dotyczące korzystania z punktów:
a) aby skorzystać z zebranych punktów wartość Zamówienia, do którego Klient chce wykorzystać punkty, nie może być niższa niż
1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) netto,
b) Zamówienie, do którego Klient chce wykorzystać punkty, po ich zastosowaniu nie może mieć wartości niższej niż 1,00 zł (słownie: jeden złoty) netto.
- Sprzedawca zastrzega, że system naliczania punktów może być zróżnicowany przez Sprzedawcę ze względu na kategorię oraz branżę Klienta.
- Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany zasad Programu punktowego w każdym czasie, włącznie z możliwością zakończenia Programu punktowego. O zmianach zasad lub zakończeniu Programu punktowego oraz wynikających z nich skutkach Klient informowany jest poprzez wiadomość e-mail w terminie co najmniej 90 dni kalendarzowych przed planowaną zmianą.
§7. REKLAMACJE
- Poniższe zasady składania reklamacji odnoszą się tylko i wyłącznie do produktów zakupionych w Sklepie.
- W przypadku gdy świadczenie Sprzedawcy jest realizowane niezgodnie z Regulaminem lub przepisami prawa Klient może złożyć reklamację.
- Reklamacje dotyczące:
a) uszkodzeń fabrycznych,
b) awarii,
należy zgłaszać bezpośrednio do producentów lub ich autoryzowanych przedstawicieli udzielających gwarancji. Dane kontaktowe gwarantów znajdują się na stronie https:// technab.pl/zwroty
- Reklamacje dotyczące:
a) uszkodzeń transportowych,
b) braków i nadwyżek w dostawie,
c) niezgodności towaru z zamówieniem,
można zgłaszać:
a) elektronicznie na adres: reklamacje@technab.pl
b) pisemnie na adres: Nabilaton sp. z o.o., ul. Logistyczna 5, 05-230 Kobyłka.
- Reklamacje można składać przy użyciu wzoru formularza reklamacji, który stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu lub przy użyciu formularza dostępnego w Sklepie.
- Reklamacja powinna zawierać:
a) model i numer seryjny urządzenia (jeśli dotyczy),
b) numer faktury lub dowodu dostawy (w przypadku braku numerów seryjnych),
c) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia niezgodności/uszkodzenia,
d) dokumentację zdjęciową uszkodzeń oraz zdjęcie tabliczki znamionowej z widocznym numerem seryjnym (jeśli dotyczy),
e) skan protokołu spisanego z kurierem (w przypadku uszkodzeń transportowych),
f) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (w zależności od przysługujących Klientowi uprawnień),
g) dane kontaktowe składającego reklamację (z uwzględnieniem numeru telefonu i adresu e-mail) – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Po złożeniu zgłoszenia reklamacyjnego zostanie wygenerowany numer reklamacji, na który rekomendujemy powoływać się podczas kontaktu ze Sprzedawcą, co znacznie przyspieszy czas rozpatrzenia zgłoszenia. O sposobie postepowania Klient będzie informowany mailowo na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy.
- W przypadku braków w zgłoszeniu reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Reklamowanych Produktów nie należy wysyłać do siedziby Sprzedawcy bez uprzedniego uzgodnienia z Działem Obsługi Klienta i uzyskania szczegółów dotyczących opisania przesyłki. Niezastosowanie się do powyższych zasad może wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji. Przesyłki nieopisane nie są przyjmowane przez magazyn.
- Koszt dostarczenia reklamowanego Produktu do siedziby Sprzedawcy ponosi Sprzedawca. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia jej wpłynięcia. Odpowiedź na reklamację Użytkownika wysyłana jest na adres e-mail, z którego reklamację zgłoszono lub pisemnie na adres korespondencyjny wskazany przez Klienta.
- Jeśli przesyłka z Produktem doznała ubytku lub uszkodzenia (np. opakowanie jest uszkodzone, poobijane lub w inny sposób naruszone):
a) Klient może poprosić pracownika przewoźnika o spisanie właściwego protokołu,
b) pomimo braku protokołu Przedsiębiorca na prawach konsumenta zachowuje wszelkie uprawnienia przysługujące mu z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z umową sprzedaży,
c) w przypadku Przedsiębiorców brak stosownego protokołu będzie uniemożliwiał rozpatrzenie reklamacji,
d) Przedsiębiorca jest zobowiązany do zgłoszenia reklamacji dotyczącej uszkodzonej przesyłki w terminie 3 dni od jej odebrania, pod rygorem utraty prawa do złożenia reklamacji.
REKLAMACJE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Wraz z akceptacją Regulaminu przez Klienta będącego Przedsiębiorcą, strony zgodnie oświadczają, że na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klienta będącego Przedsiębiorcą z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu.
- Zgłoszenie reklamacji nie uprawnia Przedsiębiorcy do wstrzymania zapłaty za Produkt w całości lub w części.
- Przy odbiorze zamówionego Produktu Przedsiębiorca zobowiązany jest do sprawdzenia przy kierowcy jego stanu faktycznego/zawartości przed poświadczeniem przyjęcia towaru poprzez podpisanie papierowego dowodu dostawy, bądź po podaniu kierowcy kodu PIN.
- W przypadku, gdy szkoda zauważona jest przy odbiorze Produktu, Przedsiębiorca może odmówić przyjęcia przesyłki, wpisując na liście przewozowym adnotację: „Odmowa przyjęcia z powodu uszkodzenia”.
- Jeżeli Przedsiębiorca decyduje się odebrać uszkodzoną przesyłkę (szkoda jawna) obowiązkowo należy w obecności przewoźnika sprawdzić, czy towar wewnątrz opakowania jest nieuszkodzony i kompletny oraz sporządzić protokół szkody poświadczony podpisem Przedsiębiorcy i przewoźnika.
- W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej Przedsiębiorca zobowiązany jest sprawdzić zawartość dostarczonego Produktu. Wszelkie nieprawidłowości (szkody niejawne) należy zgłosić przewoźnikowi oraz sporządzić protokół szkody – papierowy bądź elektroniczny, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. Zaniechanie tej czynności może skutkować odmową uznania reklamacji.
- Jeśli Przedsiębiorca odbierze uszkodzoną przesyłkę bez protokołu szkody i bez wpisu w liście przewozowym, to przyjmuje się, że przesyłka została dostarczona w stanie bez uszkodzeń.
REKLAMACJE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA
- Sprzedawca ponosi wobec Przedsiębiorcy na prawach konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
- W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki przy odbiorze produktu, Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odmówić przyjęcia przesyłki, wpisując na liście przewozowym adnotację: „Odmowa przyjęcia z powodu uszkodzenia”.
- Jeżeli Przedsiębiorca na prawach konsumenta decyduje się odebrać uszkodzoną przesyłkę (szkoda jawna) może sporządzić protokół szkody poświadczony podpisem Klienta i przewoźnika.
- W przypadku szkód niejawnych dostaw realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej Przedsiębiorca na prawach konsumenta może zgłosić wszelkie nieprawidłowości do firmy kurierskiej i sporządzić protokół szkody – papierowy bądź elektroniczny, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia doręczenia przesyłki.
- Pomimo braku protokołu spisanego z przewoźnikiem Przedsiębiorca na prawach konsumenta zachowuje wszelkie uprawnienia przysługujące mu z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z umową sprzedaży.
- Produkt jest zgodny z umową sprzedaży, jeżeli zgodne z nią pozostają w szczególności jego:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Produktów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji,
b) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, o którym Przedsiębiorcy na prawach konsumenta powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
- Ponadto Produkt, aby został uznany za zgodny z umową sprzedaży, musi:
a) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Produktów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Przedsiębiorca na prawach konsumenta może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
- nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
- przed zawarciem umowy sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
- publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży,
c) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać,
d) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w ust. 26, jeżeli Przedsiębiorca na prawach konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 26 powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową sprzedaży wynikający z niewłaściwego zamontowania Produktu, jeżeli:
a) zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność,
b) niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę lub osobę trzecią (w przypadku Produktu z elementami cyfrowymi).
- Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową sprzedaży, Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać jego naprawy bądź wymiany.
- Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Przedsiębiorca na prawach konsumenta żąda wymiany, a doprowadzenie do zgodności Produktu z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową. W takim przypadku Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową sprzedaży, wartość Produktu zgodnego z umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Przedsiębiorcy na prawach konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową sprzedaży.
- Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Produktu w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta o braku zgodności Produktu z umową sprzedaży.
- Koszty napraw lub wymiany Produktu ponosi Sprzedawca. Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedawcy.
- Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Produktu z umową sprzedaży, Sprzedawca demontuje Produkt oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową sprzedaży, gdy:
a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową sprzedaży,
b) Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową sprzedaży,
c) brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową sprzedaży,
d) brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od uumowy sprzedaży,
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy sprzedaży, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z umową sprzedaży pozostaje do wartości Produktu zgodnego z umową sprzedaży. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o obniżeniu ceny.
- Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Produktu z umową sprzedaży jest nieistotny.
- W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Przedsiębiorca na prawach konsumenta niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
- Wszelkie reklamacje związane z Produktem lub realizacją umowy Przedsiębiorca na prawach konsumenta składa w wybranej przez siebie formie.
- W terminie do 14 dni od dnia złożenia reklamacji Sprzedawca ma obowiązek się do niej ustosunkować.
- Niezależnie od prowadzenia postępowania reklamacyjnego, Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo dostępu do pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i środków zaskarżenia.
- W razie nieuznania przez Sprzedawcę reklamacji, Przedsiębiorca na prawach konsumenta może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego.
§8. GWARANCJA
- Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty. Gwarancja udzielana jest bezpośrednio przez producentów Produktów zgodnie z warunkami gwarancji określonymi na kartach gwarancyjnych oraz przez ich autoryzowanych przedstawicieli na terenie Polski.
- Wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi obejmuje wszelkie wady fizyczne i prawne, niezależnie od ich charakteru, o ile nie wynikają one z działania umyślnego Sprzedawcy.
- W przypadku stwierdzenia wady Produktu, Klientowi będącemu Przedsiębiorcą oraz Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, dla którego zakup ma charakter zawodowy, nie przysługują żadne roszczenia z tytułu rękojmi, w szczególności prawo do obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany Produktu na wolny od wad ani żądanie usunięcia wad.
§9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
- Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rozpoczyna się dla umowy sprzedaży, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt – od objęcia Produktu w posiadanie przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku, gdy umowa sprzedaży obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.
- Oświadczenie Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży nie wymaga szczególnej formy. W tym celu wystarczające jest skorzystanie z formularza odstąpienia, określonego w Załączniku nr 1 do Regulaminu lub złożenie wyraźnego w swojej treści oświadczenia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży jest ona uważana za niezawartą.
- Jeśli Przedsiębiorca na prawach konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Produktu do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Produktu lub dostarczenia przez Przedsiębiorcę na prawach konsumenta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli Przedsiębiorca na prawach konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
- W wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest odesłać Produkt w oryginalnym opakowaniu oraz zabezpieczony na czas przesyłki.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umów sprzedaży, w których:
a) przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
b) Produktem jest rzecz, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączona z innymi rzeczami,
c) Produktem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§10. ZWROTY ZAMÓWIENIA W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY
- Przedsiębiorcy przysługuje prawo do zwrotu Zamówienia w terminie 7 dni od objęcia Produktu w posiadanie przez Przedsiębiorcę lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Zwrot Produktów obciążony jest opłatą za obsługę zwrotu, a Przedsiębiorca składa oświadczenie o zwrocie Zamówienia (odstąpieniu od umowy) wraz z zapłatą odstępnego w wysokości 20% netto wartości netto Zwracanych Produktów, nie mniej niż 50 zł netto. Zapłata odstępnego jest warunkiem skuteczności zwrotu.
- Wysokość opłaty będzie każdorazowo wyliczana przez Technab.pl i jest wskazywana Klientowi w formie korekty faktury Sprzedaży.
- Poza Opłatą za zwrot Klient ponosi koszty zwrotu Produktów, w szczególności koszty transportu i ubezpieczenia Produktu.
- Klient we własnym zakresie organizuje transport Produktów do miejsca wskazanego przez Technab.pl. Ryzyko uszkodzenia lub utraty zwracanego Produktu przechodzi na Technab.pl z chwilą odbioru zwracanego Produktu.
- Zwrotowi podlegać mogą wyłącznie Produkty nierozpakowane z oryginalnych opakowań i nieuszkodzone, z pierwotnymi zabezpieczeniami na czas transportu.
- W związku ze zwrotem Przedsiębiorca zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną doręczonego przedmiotu Zamówienia oraz uzupełnić protokół zwrotu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu. Protokół zwrotu jest dostępny do pobrania w Sklepie pod adresem https://www.technab.pl/zwroty.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z dokumentacją i protokołem, o których mowa w ust. 3 powyżej, Przedsiębiorca składa w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres Sprzedawcy: kontakt@technab.pl.
- Zwrot dokonany przez Przedsiębiorcę może być uznany za skuteczny jedynie po potwierdzeniu zwrotu przez Sprzedawcę. Sprzedawca rozpatruje zwrot w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgodnego z ust. 4 powyżej zawiadomienia o zwrocie.
- Sprzedawca nie później niż w terminie 45 dni od dnia doręczenia zwrotu do magazynu Sprzedawcy w Kobyłce przy ul. Logistycznej 5 (05-230), zobowiązany jest zwrócić Przedsiębiorcy Cenę zamówionych Produktów, z potrąceniem kosztów dostawy zrealizowanej na adres wskazany przez Klienta w momencie Zamówienia, na co Przedsiębiorca wyraża zgodę.
- Przedsiębiorca ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zaakceptował zwrot. Przedsiębiorca ponosi samodzielnie wszelkie koszty zwrotu Zamówienia.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Przedsiębiorca, chyba że Przedsiębiorca wyraźnie wskazał Sprzedawcy rachunek właściwy do wykonania przelewu należnego zwrotu.
- W przypadku zastosowania Promocji regulamin danej promocji określa szczegółowe zasady zwrotów lub wyłączenie zwrotów.
§11. WYMIANA TOWARU ZGODNEGO Z UMOWĄ
- Niezależnie od prawa odstąpienia od umowy, Klient może może w ciągu 14 dni wymienić Produkt zakupiony od Sprzedawcy, na dowolny Produkt dostępny w ofercie technab.pl, będący w cenie wymienianego przez Klienta Produktu.
- W przypadku chęci wymiany towaru Klient kontaktuje się ze Sprzedawcą w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres Sprzedawcy: kontakt@technab.pl.
- W związku ze zgłoszeniem chęci wymiany Klient zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną doręczonego przedmiotu Zamówienia oraz uzupełnić protokół zwrotu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu.
- Wymiana może być skuteczna jedynie po potwierdzeniu dostępności wskazanego przez Klienta Produktu i możliwości wymiany przez Sprzedawcę. Sprzedawca informuje o możliwości wymiany w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgodnego z ust. 2-3 zgłoszenia wymiany.
- W związku z akceptacją wymiany Sprzedawca przesyła Klientowi fakturę VAT korygującą. W związku z wymianą Sprzedawca zastrzega sobie możliwość obciążenia Klienta kosztami dostawy.
- Wymiana nie jest możliwa w przypadku Produktu dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można wymienić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Do wymiany przyjmowane będą jedynie Produkty zwracane w całości, w stanie niepogorszonym, w oryginalnym opakowaniu i opatrzone numerem zamówienia. W przeciwnym razie zwrot w celu wymiany będzie uznany za niedokonany i Sprzedawca nie będzie obowiązany do zwrotu środków.
- Przedsiębiorca ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zaakceptował zwrot. Przedsiębiorca ponosi samodzielnie wszelkie koszty zwrotu Zamówienia.
- Klient ma obowiązek zwrócić podlegający wymianie Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zaakceptował zwrot. Klient ponosi samodzielnie wszelkie koszty zwrotu Produktu.
- Koszty wymiany Produktu, w szczególności koszty transportu i ubezpieczenia Produktu ponosi Klient.
- Klient we własnym zakresie organizuje transport Produktów do miejsca wskazanego przez Technab.pl. Ryzyko uszkodzenia lub utraty wymienianego Produktu przechodzi na Technab.pl z chwilą odbioru wymienianego Produktu.
§12. DANE OSOBOWE I INFORMACJE POUFNE
- Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego także RODO), Sprzedawca informuje, że jest administratorem danych osobowych Klienta i Użytkownika.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę reguluje Polityka Prywatności, dostępna pod adresem https://technab.pl/polityka-prywatnosci.
- Klient ani Użytkownik nie są uprawnieni do wprowadzania do Konta jakichkolwiek danych osobowych osób innych niż Klient lub Użytkownik, chyba że Sprzedawca w ramach danej funkcjonalności Sklepu wyraźnie wskazał inaczej. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca będzie uprawniony do usunięcia danych osobowych i Konta.
- W przypadku, gdy Sprzedawca poweźmie informację, że w związku z wprowadzeniem danych do Sklepu doszło do naruszenia przepisów prawa lub Regulaminu, Sprzedawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Klienta, a Klient zobowiązany będzie do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, pod rygorem ich usunięcia ze Sklepu, lub jeśli wymagają tego przepisy obowiązującego prawa, lub obowiązek taki wynika z decyzji organu stosującego prawo – Sprzedawca dokona samodzielnie nakazanych czynności w celu przywrócenia stanu zgodnego z prawem, w szczególności usunie dane.
- Każda ze Stron zobowiązana jest do zachowania poufności informacji dotyczących realizacji współpracy, a w szczególności warunków handlowych, informacji technicznych i technologicznych, które zostały ujawnione jej przez drugą Stronę, a nie są informacją dostępną publicznie.
- Klient zobowiązany jest do zachowania w poufności informacji dotyczącej strategii marketingowej Sprzedawcy skierowanej do zalogowanych Użytkowników, wysokości Cen, zasad promocyjnych, strefy outletowej, a także wszelkiej treści związanej z opisem, dokumentacją techniczną lub instrukcją montażu Produktu znajdującego się w ofercie Sprzedawcy.
- W razie ujawnienia przez Klienta informacji, o których mowa w ust. 6, Sprzedawca będzie uprawniony do żądania zapłaty kary umownej w wysokości 5 000 zł (słownie: pięciu tysięcy złotych) za każde naruszenie. Sprzedawca uprawniony będzie również do dochodzenia odszkodowania w kwocie przewyższającej zastrzeżoną karę na zasadach ogólnych.
- Strony zobowiązują się chronić informacje poufne przynajmniej w ten sam sposób i w tym samym stopniu, w jakim chronią swoje własne informacje tego typu, co najmniej jednak z należytą starannością ze względu na rodzaj informacji, którymi dysponują.
- Strony zobowiązują się wykorzystywać wszelkie informacje poufne uzyskane w trakcie współpracy oraz w związku ze współpracą wyłącznie dla celów określonych przez Strony i w zakresie przez nie uzgodnionym.
- Zobowiązania dotyczące poufności obowiązują przez okres współpracy Stron oraz przez 10 lat od daty dostarczenia ostatnich Produktów.
- Przewidziane w Regulaminie zobowiązanie do zachowania poufności nie ma zastosowania do informacji:
a) które są lub mogą być samodzielnie uzyskane przez Stronę otrzymującą bez naruszenia jej obowiązków,
b) uprzednio opublikowanych, powszechnie znanych lub podanych do publicznej wiadomości bez naruszenia zobowiązania do zachowania poufności,
c) które Strona otrzymująca uzyskała od osoby trzeciej bez naruszenia przez tę osobę trzecią zobowiązań do zachowania poufności,
d) których ujawnienie jest wymagane w związku z nałożeniem na Stronę otrzymującą obowiązku ujawnienia informacji poufnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§13. PRAWA AUTORSKIE
- Wszystkie zamieszczone materiały na stronach internetowych Sprzedawcy oraz w Sklepie są chronione prawami autorskimi. Majątkowe prawa autorskie do materiałów umieszczonych na tych stronach przysługują wyłącznie Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Sprzedawca współpracuje.
- Żaden z zamieszczonych na stronach internetowych Sprzedawcy oraz w Sklepie materiałów ani ich część nie może być: kopiowany, modyfikowany, dystrybuowany, publikowany, ładowany, wyświetlany, utrwalany, opracowywany ani wykorzystywany w żadnej formie i przy użyciu żadnych środków elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych, rejestrujących, bez uprzedniego zezwolenia Sprzedawcy wyrażonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
- W szczególności zabronione jest kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, publikowanie i modyfikowanie witryny Sklepu, jego szaty graficznej lub kodu źródłowego, jak również treści na niej się znajdujących.
- Zabrania się automatycznego indeksowania, jak również scrapowania, w szczególności poprzez techniki webcrawling lub webscrapingu wszelkich treści, materiałów, danych umieszczonych na witrynie Sklepu.
§14. CZAS TRWANIA I ROZWIĄZANIE UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG
- Umowa o świadczenie usługi newslettera oraz umowa o świadczenie usługi dostępu do Konta zawierane są na czas nieokreślony.
- Klient i/lub Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z usługi dostępu do Konta poprzez kliknięcie odnośnika „usuń konto” umieszczonego w sekcji ustawień Konta lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail z odpowiednią dyspozycją na adres wskazany w §14. Regulaminu. Usunięcie Konta nie oznacza wypowiedzenia lub odstąpienia od jakiejkolwiek umowy sprzedaży zawartej w Sklepie przed złożeniem dyspozycji usunięcia Konta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak parametrów umożliwiających Klientowi odbiór danych ani za problemy techniczne uniemożliwiające świadczenie usług zaistniałe z powodu siły wyższej, zdarzeń, za które odpowiedzialności Sprzedawca nie ponosi, jak np. w wyniku działania osób trzecich lub Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności funkcjonalności Konta i Sklepu, jeśli środowisko Klienta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi Serwisu.
- Sprzedawca zastrzega prawo modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności Sklepu, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania ich jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków Stron.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych systemu teleinformatycznego, renowacyjnych, usuwania usterek, błędnych lub nieaktualnych informacji, unowocześniania, jak i zmiany szaty graficznej serwisu, mogących powodować utrudnienia lub uniemożliwienie Klientom korzystania z usług.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany wyglądu oraz funkcjonalności Sklepu oraz Konta, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową, z uzasadnionych przyczyn, w tym w celu wdrożenia nowych usług Sprzedawcy, rozszerzenia zbierania i analizy danych powiązanych z Kontem, ulepszenia jakości obsługi procesu zbierania Zamówień i sprzedaży.
- W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Sprzedawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia usług, bez wcześniejszego powiadomienia i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego.
- Oświadczenia o rozwiązaniu lub wypowiedzeniu umowy, Sprzedawca składa drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta i/lub Użytkownika w ramach Konta lub poprzez odpowiedni komunikat przekazany w ramach Konta.
- Usunięcie Konta powoduje brak dostępu do funkcjonalności Sklepu (poza możliwością przeglądania Produktów).
- W przypadku usunięcia Konta dane zgromadzone w Koncie zostaną usunięte, chyba że ich dalsze przechowywanie jest konieczne z uwagi na obowiązek prawny lub wynika z Regulaminu.
§15. DANE KONTAKTOWE
Ze Sprzedawcą możesz skontaktować się w następujący sposób:
a) pocztą tradycyjną: Nabilaton sp. z o.o., ul. Logistyczna 5, 05-230 Kobyłka,
b) za pośrednictwem e-mail: kontakt@technab.pl.
§16. NEWSLETTER
- Warunkiem zawarcia umowy o świadczenie bezpłatnej usługi newslettera jest:
a) wypełnienie i przesłanie przez Klienta i/lub Użytkownika formularza zapisu do newslettera dostępnego w Sklepie (jeśli jest dostępny) lub
b) złożenie dyspozycji zapisu do newslettera poprzez zaznaczenie pola wyboru pod wypełnianym formularzem,
oraz potwierdzenie przez Klienta i/lub Użytkownika dyspozycji zapisu poprzez kliknięcie linku aktywacyjnego przesłanego przez Sprzedawcę w wiadomości e-mail kierowanej na podany w odpowiednim formularzu adres e-mail. Alternatywnie (jeśli taka opcja jest udostępniana przez Sprzedawcę), rozpoczęcie świadczenia usługi newslettera może nastąpić po odznaczeniu stosownego pola wyboru w panelu Klienta i/lub Użytkownika w ramach Konta, wtedy też newsletter będzie kierowany na adres e-mail podany przy rejestracji Konta.
- Zapis do newslettera wymaga zaakceptowania i zapoznania się z postanowieniami Regulaminu.
- Klient i/lub Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z usługi newslettera poprzez kliknięcie odpowiedniego odnośnika umieszczonego w treści wiadomości e-mail wysyłanych w ramach newslettera lub poprzez rezygnację z subskrypcji w ustawieniach Konta Klienta.
- Sprzedawca może, z ważnych powodów, w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie usługi newslettera oraz dostępu do Konta. Za ważne powody uważa się w szczególności:
a) rażące naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu,
b) zaprzestanie świadczenia usług objętych Regulaminem przez Sprzedawcę,
c) inne przypadki wskazane w Regulaminie.
§17. ZMIANY REGULAMINU
- W odniesieniu do Przedsiębiorcy niebędącego konsumentem, Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- W odniesieniu do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, którymi są:
a) zmiana zakresu, rodzaju lub charakteru usług świadczonych przez Sprzedawcę, objętych postanowieniami Regulaminu oraz warunków ich świadczenia, w szczególności spowodowana względami technicznymi czy zmianami rynkowymi,
b) wykrycie nieścisłości lub niezgodności z prawem w treści Regulaminu,
c) zmiana przepisów prawa uzasadniająca konieczność zmiany lub usunięcia poszczególnych postanowień Regulaminu,
d) konieczność dostosowania zakresu działalności Sprzedawcy do wytycznych, zaleceń, decyzji lub orzeczeń organu administracji publicznej, sądu lub innego organu umocowanego prawnie do wydawania Sprzedawcy wiążących poleceń,
e) zmiany organizacyjne i techniczne w strukturze Sprzedawcy, w tym w szczególności przekształcenie, połączenie, przejęcie, zmiana nazwy.
- Sprzedawca może w każdym czasie wprowadzić do Regulaminu zmiany redakcyjne i prostujące omyłki pisarskie lub obliczeniowe, które nie wpływają na prawa i obowiązki stron.
- Każdy Klient i/lub Użytkownik posiadających Konto poinformowany zostanie o zmianie Regulaminu poprzez wiadomość e-mail najpóźniej na 14 dni przed jej wprowadzeniem.
- Do umów sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. Zmiany cen Produktów nie mają wpływu na ceny Produktów już opłaconych. Zawarcie nowej umowy dotyczącej Produktów (np. zamówienie kolejnych Produktów) przez Klienta, w razie zmiany Regulaminu, możliwe jest po zaakceptowaniu nowej treści Regulaminu.
- Jeśli Klient i/lub Użytkownik nie wyraża zgody na zmiany Regulaminu może wypowiedzieć umowę zawartą ze Sprzedawcą dot. korzystania ze Sklepu w każdym czasie poprzez usunięcie Konta.
- Jeśli zmiana dotyczy świadczenia usługi newslettera, każdy Klient i/lub Użytkownik będący subskrybentem newslettera poinformowany zostanie o zmianie Regulaminu poprzez wiadomość e-mail.
§18. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. i Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 18 lipca 2002 r.
- Informujemy, że wykorzystywanie przez Klienta i/lub Użytkownika Sklepu i jego funkcjonalności do prowadzenia działań naruszających interes Sprzedawcy jest zabronione.
- Wszelkie prawa do Sklepu, nazwy, domeny, strony internetowej, treści i zdjęć wykorzystywanych w Sklepie przysługują Sprzedawcy.
- W przypadku umów zawieranych z Przedsiębiorcami i Przedsiębiorcami na prawach konsumenta Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wyłącznie w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat (brak odpowiedzialności za utracone korzyści) przez takiego Klienta, jednak nie więcej niż do kwoty odpowiadającej wysokości zapłaconej ceny Zamówienia oraz kosztów Dostawy z tytułu zawartej umowy sprzedaży. Ograniczenie to nie ma zastosowania do odpowiedzialności w przypadku zastosowania art. 473 § 2 kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za dalsze losy Produktu po jego nabyciu przez Przedsiębiorcę, w tym za jego wykorzystanie przez Klienta na terytorium innego kraju.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie swoich zobowiązań, jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest wynikiem nadzwyczajnej zmiany okoliczności, której nie można było przewidzieć przy zawieraniu umowy (tzw. siła wyższa), a która uniemożliwiła, nadmiernie utrudniła wywiązanie się Sprzedawcy ze zobowiązania lub sprawiła, że wykonanie zobowiązania groziłoby Sprzedawcy rażącą stratą. W takiej sytuacji Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Przez nadzwyczajną zmianę okoliczności rozumie się w szczególności klęski żywiołowe, istotnie utrudniające transport zjawiska atmosferyczne, katastrofy, strajki, zamieszki, działania wojenne, ograniczenia o charakterze administracyjnym w handlu lub w przewozie, zmiany legislacyjne, pandemie i epidemie.
- W razie wątpliwości ustala się, że Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie wiążą te postanowienia Regulaminu, które naruszają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawne dotyczące ochrony Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, a w szczególności te, które stanowią niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu kodeksu cywilnego i które zostały zamieszczone w prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów rejestrze postanowień wzorców umowy uznanych za niedozwolone
- Wszystkie nazwy produktów zamieszczone w Sklepie używane są w celach identyfikacyjnych oraz mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie odrębnych przepisów prawa.
- Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie, w każdym czasie, za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej sklepu oraz w koszyku zamówień (przed zawarciem umowy). Regulamin może zostać w każdym momencie zapisany na nośniku bądź wydrukowany.
- Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
- Prawem właściwym dla umów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zawieranych w ramach korzystania ze Sklepu, na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Wszelkie spory związane rozstrzygane będą przez właściwe polskie sądy powszechne, z zastrzeżeniem że w przypadku sporów Sprzedawcy z Przedsiębiorcą będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Wybór polskiego prawa i jurysdykcji nie może jednak skutkować pozbawieniem Przedsiębiorcy na prawach konsumenta ochrony zapewnianej mu przez przepisy bezwzględnie obowiązujące w państwie Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
- Regulamin w niniejszej wersji obowiązuje od dnia 19/2/2025 r.
- Poprzednie wersje Regulaminu są dostępne pod adresem https://www.technab.pl/archiwum-regulamin